Klachtenregeling

Bij Pure Kracht Fysiotherapie staat de relatie tussen therapeut en cliënt centraal. Een goede en professionele vertrouwensband is essentieel voor een succesvol behandelproces. Gelukkig zijn de meeste cliënten tevreden over de zorg die ze ontvangen. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent of een klacht heeft, bijvoorbeeld over de behandeling of over de manier waarop u bent behandeld door uw therapeut of een medewerker.

In zo’n situatie raden we aan om eerst het gesprek aan te gaan met de betreffende therapeut. Vaak leidt een open en eerlijk gesprek tot een oplossing waar beide partijen zich in kunnen vinden. Komt u er samen niet uit, of bespreekt u het probleem liever niet direct met de therapeut? Dan kunt u contact opnemen met de praktijkmanager, die ook de rol van klachtenfunctionaris vervult. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar info@purekrachtfysio.nl.

Mocht u zich niet gehoord voelen bij Pure Kracht Fysiotherapie en op zoek zijn naar erkenning, dan kunt u uw klacht ook melden via www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling.

De klachtenfunctionaris kan u ondersteunen en bemiddelen om tot een oplossing te komen. In de meeste gevallen lukt het om samen met de fysiotherapeut tot een passende oplossing te komen.